piątek, 11 listopada 2016

2 LATA ISTNIENIA BLOGA!

Czas szybko leci. Przekonałam się o tym na własnej skórze, gdy zdałam sobie sprawę, że od wstawienia Prologu minęło już dwa lata. W tym czasie blog osiągnął:
- 24 rozdziały;
- ponad 27 tysięcy wyświetleń;
- 150 stałych obserwatorów;
- 765 komentarzy.

Tym blogiem spełniłam swoje jedno z większych marzeń - pisanie. I chociaż wiem, że w tym roku moje pisarskie motywacje osłabły i niejako sama siebie zawiodłam, wiem, że nie mam zamiaru dać sobie spokój z tą historią. Czy to dobrze, czy to źle... sami ocenicie. Wracam do Was, czytelnicy, z jeszcze większą ilością pomysłów, którym będzie musiała sprostać nasza kochana Des i jej przyjaciele. No i wrogowie.
Nie zapominajmy o jej prawdziwych wrogach.
Pozdrawiam,
Brave.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Dziękuję za każdy komentarz i opinię :)
Jeśli jednak jesteś tu po to, by zareklamować swojego bloga to zapraszam do zakładki SPAM